wtorek, 3 września 2013

Jesienne nowości w sklepach

W sklepach pojawiły się już jesienne dodatki i akcesoria do domu. Wkrótce też mają powstać w Polsce pierwsze sklepy H&M Home. Dlatego też postanowiłam zamieścić na blogu wszystko to, co "wpadło" mi w oko :) Jak patrzę na to wszystko, to już dopada mnie jesienny klimat...

Dużo w nowych kolekcjach motywów zwierzęcych.

 


1. Serwetnik - 79 zł, zalando.pl
2. Naklejki na ścianę - 64 zł, zalando.pl
3. Kubki - H&M Home - ok. 20 zł (przeliczenie z £)
4. Poduszka - H&M Home - ok. 35 zł
5. Patera - H&M Home - ok. 35 zł



Spodobały mi się też naczynia-sowy i ciekawe foremki do pieczenia.



















1. Kubek - 23 zł, Home&You
2. Pojemnik - 59 zł; komplet przyprawników - 29 zł, Home&You
3. Foremka - 25 zł, Home&You
4. Foremka - 69 zł, zalando.pl


Jesień to czas picia ciepłej herbaty, leżenia pod cieplutkim wełnianym kocem i czytania książek. Dlatego też wybrałam jeszcze dodatki nawiązujące do jesiennego, deszczowego nastroju.  



1. Tablica - 39 zł, zalando.pl
2. Czajnik - 159 zł, Zara Home










1. Taca - 35 zł, H&M Home
2. Wazon - 79,90, Duka
3. Poduszka - 75 zł, Home&You






















Miłego buszowania po sklepach :)

2 komentarze:

  1. Fantastyczne rzeczy. Sowy rewelacyjne! Dobrze byłoby gdyby choć jeden H&M lub Zara Home otwarli w moim Krakowie ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. W Krakowie ma być :)
    http://www.galeriehandlowe.pl/go.live.php/PL-H861/aktualnosci-b2b/SMTYxNzU%3D/jedyny-salon-hm-home-w-krakowie.html

    OdpowiedzUsuń