poniedziałek, 4 listopada 2013

Świąteczny szał zakupowy

Już zaczynają się w sklepach pojawiać świąteczne kolekcje. Naprawdę jest w czym wybierać. Przygotowałam dla Was przegląd nowości na sklepowych półkach.
Na ogrzanie długich, zimowych wieczorów przydadzą się kolorowe kubki w świątecznym klimacie. Szczególnie spodobał mi się kubek renifer z czapką :)

1. Kubek - 25 zł, Home&You
2. Kubek - 25 zł, Home&You
3. Kubek - 35 zł, redmug.pl



Oczywiście przydadzą się też różnego rodzaju foremki. Zastanawiam się, czy w tym roku nie kupić foremek w wersji trójwymiarowej, ale nie wiem, czy się sprawdzą.

 1,2 Foremki - 13 zł, redonion.pl

Podobne, w trochę tańszej wersji.


 1,2. Foremki - 9,50 zł, Home&You

Ja już trochę różnych foremek posiadam w swojej kolekcji. Jednak jeśli ktoś nie ma ani jednej, może warto się zastanowić nad kupnem całego zestawu. 

1. Komplet foremek - 19 zł, Home&You
2. Komplet foremek - 59 zł, redmug.pl
3. Komplet foremek - 59 zł, redonion.pl


I jeszcze kilka foremek.

1. Foremki Śnieżynki - 48 zł, redmug.pl
2. Foremki - 12,99, IKEA
3. Wałek do wycinania ciastek - 9,99, IKEA

Spodobały mi się też foremki do marcepanu i czekolady, trójwymiarowe. Jestem ciekawa, czy dobrze się sprawdzają. Cena bardzo niska :) przy najbliższej wizycie w Ikei kupuję na 100%!

1. Foremki do czekolady i marcepanu - 3,99, IKEA

I jeszcze kilka fajnych rzeczy

1. Zestaw puszek - 19,99, IKEA
2. Patera - 35 zł, Home&You
3. Serwetki - 6,90, H&M Home

Miłego buszowania po sklepach :)

2 komentarze:

  1. o jaaa... mam fioła na punkcie wymyślnych kubków ;) Na pewno odwiedzę niebawem te sklepy w poszukiwaniu cudów...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam fioła na punkcie wszystkiego, co można kupić do kuchni :)

    OdpowiedzUsuń