środa, 17 grudnia 2014

Wegańskie prezenty na Święta

Trochę późno zabrałam się za stworzenie tego postu, bo do Świąt pozostał już tylko tydzień, ale niestety mam ostatnio dużo pracy i z niczym się nie wyrabiam.

Co podarować na Święta weganom? Opcji jest coraz więcej. Oto moja lista pomysłów :)


Własnoręcznie zrobione prezenty cieszą chyba najbardziej. Ja w tym roku będę przygotowywać trufle i wegańskie bloki czekoladowe.


Kolejny pomysł to prezenty z serii praktyczne :) Szczypce do szypułek są bardzo tanie, a pomagają zaoszczędzić czas i brudzenie rąk :)


Moje serce zdobyły też ekologiczne słomki do napojów. Idealne dla wielbicieli koktajli. Do kupienia tutaj.


Na ten kalendarz czaję się już od jakiegoś czasu. Mam nadzieję, że wreszcie go kupię :)


Wegańskie kremy, w różnorodnych puszkach, także w wersji świątecznej. Jestem ciekawa, choć tanie nie są...


Jestem absolutnie zauroczona tymi kolczykami. Dla wielbicieli marchewek i ciasta marchewkowego ;) Do kupienia tutaj


Koszulka z paczką tofu? Poproszę :)


Na koniec absolutny 'must-have' tej zimy, czyli książka Jadłonomii. Ja już na szczęście swoją mam :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz